1 |
1400-PHTEZN (R1) |
آسیبشناسی کارورزی 1 (با درنگ بر اهداف و کاربردها) |
ناهید دهقانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1304-PHTEZN (R1) |
آموزش از دریچة نو |
نیلوفر انصاری، نرگس کوسیایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1481-PHTEZN |
آموزش زبان فارسی (روش ها، نقش ها، تعاریف) در نظام تربیت معلّم |
پرویز شیبانی، سیدمصطفی حسینی آزاد، سیدمهران اشرف منصوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1519-PHTEZN (R1) |
آموزش فلسفه بر اساس اخلاق تدریس در دوره ابتدایی |
سودا نادری، سوین موسوی اصل |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1259-PHTEZN |
ابزار ارزشیابی تحصیلی مبتنی بر هوش مصنوعی: چالش ها و راهبردها |
محمدمهدی نامی، ابراهیم اصابت طبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1030-PHTEZN |
ارائه الگوی سواد تربیتی معلمان جهت مدیریت مطلوب کلاس درس با رویکرد تحلیل محتوا |
مژگان محمدی نایینی، پریسا دهقان نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1364-PHTEZN |
ارائه مدل حکمرانی نظام تربیتمعلم (یک مطالعه فراترکیب) |
مهسا عزیزی، سید حسین موسوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1345-PHTEZN |
ارائه مفهوم پردازی جدید از ماهیت تدریس و توسعه حرفه ای معلمان مبتنی بر اندیشه ژیل دلوز در باب ماهیت تجربه یادگیری |
فهیمه گندمی حسناوردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1507-PHTEZN |
ارائۀ محتوایی برای آموزش معلمان علوم براساس رویکرد هرمنوتیکی ماری هسه |
سعیده باقری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1567-PHTEZN |
از هنر سرگردان به سوی هنر اجتماعی و تحولآفرین: چشمانداز تربیت هنری معلمان با نظر به فلسفه تربیتی ماکسین گرینی |
صادق کشاورزیان، خسرو باقری، محمود مهرمحمدی، نرگس سجادیه، افسانه عبدلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1330-PHTEZN |
انسان مشکّک؛ نگرشی صدرایی بر انسانشناسی و استلزامات تربیتی آن |
احسان احمدی خاوه، محمدرضا سرمدی، علی علم الهدا، مهدی محمودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1222-PHTEZN |
بازکاوی مولفه های هویت معلمی از دیدگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان(یک پژوهش کیفی) |
معصومه محمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1429-PHTEZN |
باورهای معرفت شناختی در کلاس درس |
علی اقبالی، حسین واحدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
14 |
1449-PHTEZN |
بایستههای آموزش هنر به معلمان از منظر فلسفه تعلیم و تربیت |
راحله نوری ازندریانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1437-PHTEZN |
بایسته های تربیت اسلامی بر اساس مبانی انسان شناسی شهید مطهری ومبانی نظری سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت با رویکرد معرفت تفکرمحور |
زهره تقوی، سعیده باطنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
16 |
1551-PHTEZN |
بایسته های ضروری در تربیت معلمان به منظور تحقق عدالت اجتماعی |
بهبود یاری قلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1514-PHTEZN |
بررسی «هویت معلمی» بر اساس مفهوم «علم» در حکمت متعالیه |
الهه زارع، سمیه اجلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1457-PHTEZN |
بررسی آموزش و پرورش انسانگرایانه و مبانی فلسفی آن |
سعیده اکبری نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1311-PHTEZN |
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و صلاحیت حرفهای دانشجو معلمان |
صغری استوار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1411-PHTEZN |
بررسی الگوی «تعلیم و تربیت انتقادی» برای تربیت معلم با تاکید بر آرای هنری ژیرو |
حمداله محمدی، حسین کریمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1034-PHTEZN |
بررسی اهمیت و چگونگی عدالت آموزشی در تعلیم و تربیت |
فاطمه قنبری، فاطمه ناظمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1102-PHTEZN |
بررسی اهمیت و نقش صبر در حیطه شغل معلمی |
مهدی نوری، حسن محمدی، مهدی بهرامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1280-PHTEZN |
بررسی تاثیر فضای آموزش مدرسه بر خوش بینی تحصیلی و کاهش بی میلی تحصیلی دانش آموزان |
سمانه خان احمدی، زهرا نقی لو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1385-PHTEZN |
بررسی تحلیلی تاثیر فلسفه ریاضی بر روش های آموزش و یادگیری ریاضی |
فاطمه نوروزی دارانی، زهرا مسیبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1353-PHTEZN |
بررسی تحولات، فرصتها و چالشهای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش |
سید صابر واحدی، نسرین نوذری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1395-PHTEZN |
بررسی تطبیقی برنامه تربیت معلم در نظامهای آموزش و پرورش سنگاپور، فنلاند و ایران |
معصومه رمضانی، فاطمه صباحی، مهتاب سنجری بنستانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1029-PHTEZN |
بررسی تطبیقی دورههای آموزش فنی و حرفه ای در کشورهای آلمان، فنلاند، فرانسه و ایران |
مرتضی مرادی دولیسکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1535-PHTEZN |
بررسی تطبیقی فلسفه تربیت معلم در ایران و فرانسه |
محمد صادقی، محمدحسن میرزامحمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1548-PHTEZN |
بررسی تغییر رویکرد کتاب های علوم تجربی و ارتباط آن با روش شناسی فلسفه علوم طبیعی |
فاطمه امیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1258-PHTEZN |
بررسی جایگاه پژوهش در تربیت معلم آینده |
فاطمه مصلح چوکامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1041-PHTEZN (R1) |
بررسی چالش ها و فرصتهای تربیت معلم تراز در فلسفه تربیتی جمهوری اسلامی ایران با نظریه پخش |
رضا دادگر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1124-PHTEZN |
بررسی رابطه صلاحیت حرفه ای معلم با کارآمدی شغلی و تاب آوری شغلی معلمان شهر شیراز |
سعیده قصیری، حسین افلاکی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1530-PHTEZN |
بررسی رابطه نظریه و عمل با تکیه بر رویکرد سازنده گرایی به منظور آموزش معلمان |
صدیقه کریمی فرد، افضل السادات حسینی دهشیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1426-PHTEZN |
بررسی راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در جهت اهداف آموزش فلسفه به کودکان؛ تجربه ای از اثربخشی سه راهکار آموزشی |
سمانه شفیعی، روح اله مظفری پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1253-PHTEZN |
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان |
ایل ناز زنجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1170-PHTEZN |
بررسی صلاحیت های حرفه ای معلمی (دانشی-بینشی،منشی-اخلاقی و عملی -مهارتی) در ترسیم چشم انداز مطلوب در تربیت معلم |
حدیثه سادات میرهادی، زهره اسمعیلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1128-PHTEZN |
بررسی فلسفه هوش مصنوعی و تحولات آینده ی تربیت معلم در نظام آموزش و پرورش |
علیرضا کوتی، مریم خدادادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1118-PHTEZN (R1) |
بررسی کارآمدی نظام آموزشی ایران در زمینه عدالت آموزشی |
فاطمه صانعی، مریم انصاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1151-PHTEZN |
بررسی مزایا و معایب هوش مصنوعی در آموزش و پرورش |
سهیلا علوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1445-PHTEZN |
بررسی میزان تناسب محتوای کتب دوره ابتدایی با معیارهای آموزش فلسفه به کودکان ازدیدگاه معلمان ابتدایی |
حسنعلی رجبی، امیرحسین قهرمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1308-PHTEZN |
بررسی نابرابری های اجتماعی و تأثیر آن در مسائل روزمره زندگی |
فاطمه کاظمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1220-PHTEZN |
بررسی نقش اخلاق و صلاحیت حرفه ای معلمان در سند تحول بنیادین |
صدیقه قنبری زاده، مرضیه قنبری زاده، راضیه قنبری زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1133-PHTEZN |
بررسی نقش پژوهش دربرنامه درسی آموزش ابتدایی تربیت معلم؛چالش ها و راهکارها |
محمود رضائی اترآباد، مریم دارابی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
44 |
1212-PHTEZN (R1) |
بررسی نقش خودکار آمدی در رابطه با ویژگی های شخصیتی با شایستگی های حرفه ای معلمان |
صابره یارمحمدی، آسیه رئیسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1458-PHTEZN |
بررسی نقش فلسفه برای کودکان در توسعه حرفه ای معلمان |
هما ایمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1144-PHTEZN |
بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی معلم در رابطه ی بین هوش موفق و انگیزش شغلی معلمان |
کمال ویسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1032-PHTEZN |
بررسی ونقد مشکلات آموزش زبان عربی در کتاب زبان قرآن (3) پایة دوازدهم متوسطه در پرتو نظریه یادگیری تعاملی |
علی خالقی، سیده کبری مظفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1363-PHTEZN |
برنامه درسی و بنیادهای معرفت شناختی در مکاتب فلسفی |
سعید داداش زاده، مجید داداش زاده، رقیه حسنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1552-PHTEZN |
پارادایم معرفتشناختی حقیقتگرا: مبنای فلسفی سیاستگذاری در «تربیت معلم» ایران (تبیین و نقد) |
مریم نادری، سید مهدی سجادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1451-PHTEZN (R1) |
پدیدارشناسی تاثیر درس فلسفه تعلیم و تربیت بر تفکر فلسفی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کرمان |
mohadese borhani nejad |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1235-PHTEZN |
پدیدارشناسی مزایا و معایب بومی و غیر بومی گزینی معلمان در آموزش و پرورش |
زهرا عبدی، کمال نصرتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1408-PHTEZN |
پیشبینی سبکهای رهبری مدیران دوره ابتدایی بر اساس ذهنیت فلسفی |
حمید جعفریان یسار، علیاصغر سامدلیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1073-PHTEZN |
تأثیر انواع فعالیت معلمان در فضای مجازی در تربیت اخلاقی دانشآموزان |
محمد حسین قنداق سازان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1459-PHTEZN |
تأثیر هوش مصنوعی در تحولات آینده تدریس تربیت بدنی و هنر |
مبینا بابائی، مریم اصفهانی، فاطمه محمدخانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1399-PHTEZN |
تأمّلی بر لزوم کاربست رویکرد آموزش پژوهشمحور در دانشگاه فرهنگیان |
فاطمه ابوالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1367-PHTEZN |
تاثیر فلسفه برای کودکان در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
فاطمه فضلعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1523-PHTEZN |
تاثیر فلسفه ریاضی از دیدگاه معلمان در آموزش ریاضی |
فاطمه راعی، رقیه حسنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1264-PHTEZN |
تاثیر میزان سواد تربیتی معلم در رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان |
مهدی نوری، مهدی بهرامی، حسن محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
59 |
1439-PHTEZN |
تاثیر هوش مصنوعی بر نقش معلمان و ماهیت یادگیری در آینده |
سید علیرضا هوشی السادات، یونس امیراحمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
60 |
1059-PHTEZN |
تبیین اهمیت جایگاه «آگاهی» در فلسفهی تربیت معلم (دانشآموز بودن چه کیفیتی دارد)؟ |
حبیب کارکُن بیرق |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1361-PHTEZN |
تبیین جایگاه مربی در کاربست مشاوره فلسفی و آثار تربیتی صفایی حائری |
انسیه محمدی، فهیمه خوشخو، طاهره جاویدی کلاته |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1561-PHTEZN |
تبیین چیستی فلسفه تربیتی شخصی معلمان: مرور نظامند |
رضوان محمدی، بابک شمشیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
63 |
1079-PHTEZN (R1) |
تبیین دانش معلمان در راهبردهای یاددهی-یادگیری |
مرضیه جمالی، پروانه مهرجو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1269-PHTEZN |
تبیین فضایل اخلاقی و دینی از دیدگاه ناصر خسرو قبادیانی |
زهره منصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1360-PHTEZN |
تبیین ماهیت فلسفه تدریس و فلسفه یادگیری به عنوان دو رکن کلیدی فرایند آموزش و پرورش |
محدثه نیک طالع، مسلم حسینی قلعه نو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1265-PHTEZN |
تبیین مفهوم برنامه درسی مولکولی و مولاری در بازاندیشی نقش معلم در نظام تربیتی |
مریم مرندی حیدرلو، علی ایمان زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
67 |
1576-PHTEZN |
تبیین مفهوم عاملیت در دوران کودکی و اشارات تربیتی آن برای مربیان کودکستانها |
معصومه کیانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
68 |
1579-PHTEZN |
تبیینی فلسفی از فرآیند تربیت معلم و خصوصیات آن با رویکرد اسلامی وایرانی |
علیرضا صادق زاده قمصری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
69 |
1407-PHTEZN |
تجارب اساتید دانشگاه فرهنگیان از چشم اندازها و چالش های فلسفی پیش رو در تربیت معلم: یک پژوهش کیفی |
فاطمه مردان اربط |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
70 |
1346-PHTEZN |
تحلیل انتقادی مطالعات انجام شده دربارة چیستی هویت معلمان و چگونگی شکلگیری آن |
مهدی تنده، علیرضا صادق زاده قمصری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
71 |
1119-PHTEZN (R1) |
تحلیل دیدگاه فلسفی معلمان نسبت به عناصر برنامه درسی |
اشرف میرحیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
72 |
1483-PHTEZN |
تحلیل مشکلات زبان آموزان در آموزش مجازی:نظریه ارزش-کنترل هیجانات پیشرفت در فلسفه آموزش زبان |
جمیله راحمی، اعظم منصوری نیک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
73 |
1114-PHTEZN |
تحلیل و بررسی مبانی فلسفی و تربیتی دوره قاجار |
وحیدرضا ایرانمنش، سارا اسدپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
74 |
1575-PHTEZN |
تحول در بنیانهای تربیت معلم در ایران در دهه های 3013 و 40 13شمسی |
شهین ایروانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
75 |
1572-PHTEZN |
تربیت معلمان برای محیط آموزشی نامتعین |
محمود تلخابی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1545-PHTEZN (R1) |
تربیت معلم تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
منیره سهرابی، اقدس پارسا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
77 |
1268-PHTEZN |
تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان به چه معنا است؟ |
بیژن بابائی، علی دربر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1434-PHTEZN (R1) |
تربیت معلم در فضای «پساانتقادی»؛ بررسی نظریات پساانتقادی فیلیپ وکسلر به عنوان فلسفه زیربنایی تربیت معلم |
حمداله محمدی، روح الله مظفری پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
79 |
1343-PHTEZN (R2) |
ترغیب معلمان به استفاده از رویکرد داستانگویی در کلاس |
مجتبی تجری، سمیه صاحبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
80 |
1036-PHTEZN |
تعلیم و تربیت در مکتب عملگرایی |
زکیه سالاری سلاجقه، خداداد سالاری سلاجقه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
81 |
1020-PHTEZN |
تکنیک های مدیریت کلاس درس: موردی از معلمان ایرانی زبان انگلیسی |
زهرا طالبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
82 |
1421-PHTEZN (R1) |
توجه به هویت در دیدگاه امام خمینی(ره) و کتاب روش آموزش مطالعات اجتماعی؛ شباهتها و تفاوتها |
حسین احمدی، فرزانه اله ویردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1568-PHTEZN |
جامعۀ نابرابر و منزلتزدایی از معلم |
حبیبالله رحیمپور ازغدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1442-PHTEZN |
جایگاه درس فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی |
کتایون حمیدی زاده، مریم امیر آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
85 |
1512-PHTEZN |
جایگاه رسانههای آموزشی در رویکرد فلسفی پراگماتیسم |
حدیثه رحیمی، زهرا ابوالحسنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
86 |
1370-PHTEZN |
چالش های امروزی معلمان برای برنامه درسی تعلیم و تربیت اسلامی |
هاجر سواری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
87 |
1043-PHTEZN |
چالشهای فلسفی در تربیت دینی |
اباذر کافی موسوی، مهدیه کشانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
88 |
1221-PHTEZN |
چیستی معلم شایسته بر اساس منابع اسلامی |
سهیل رجبی، هادی شهبازی، متین ضرغامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
89 |
1245-PHTEZN |
]چیستی هویت معلمی |
محمد شفیق، مونا فلاح ورکی، فاطمه نیک بخت زرخونی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
90 |
1498-PHTEZN (R3) |
چیستی هویت معلمی ، ارتقا و تغییر در نظام آموزشی |
حمید رضا جملو، میرمجید محمدی فومنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
91 |
1564-PHTEZN |
.درامدی بر هوش مصنوعی در نظام تعلیم و تربیت |
زهرا حسن زاده، مریم انصاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
92 |
1474-PHTEZN |
درامدی بر هوش مصنوعی در نظام تعلیم و تربیت |
زهرا حسن زاده، مریم انصاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
93 |
1480-PHTEZN |
دیالکتیک «ارزشیابی قوی» و «بهرسمیتشناختن» در اندیشه چارلز تیلور و دلالتهای آن در شکلدهی به هویت معلم ایرانی |
مصطفی مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
94 |
1319-PHTEZN |
رابطه بین فلسفه فناوری و تربیت فناورانه |
الناز عارفی فر، محسن ایمانی نائینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
95 |
1295-PHTEZN |
رابطه بین مهارت کلامی با موفقیت شغلی و خلاقیت دانشجو معلمان |
ali monsef |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1296-PHTEZN |
روایتپژوهی موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة جوادالأئمة ناحیة (2) استان قم |
معصومه عامری، محدثه عبدی خاوه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1352-PHTEZN |
روایتی از خاطرات دوران دانش آموزی دانشجو معلمان |
مینا مرادی حبیب آبادی، منیره مصلحی، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1391-PHTEZN |
روایتی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان تربیت معلم توانمند |
مولود قادریان، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
99 |
1491-PHTEZN |
روایتی از موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة شهید هندویان استان قم |
معصومه عامری، حسن رحیمی، نرگس شیروانی شاه عنایتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
100 |
1178-PHTEZN |
روشهای ادارۀ کلاس درس معلمان در گلستان سعدی |
فائقه عبدالهیان بلوچی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
101 |
1524-PHTEZN |
رویکردهای مکتب های فلسفی آموزش ریاضی و اثرگذاری آن در حل مسائل |
نیلوفر صدیقی، حمید فیاضی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
102 |
1365-PHTEZN |
شناسایی دلایل اوجگیری و افول نظام تربیتمعلم در بستر تاریخی: مطالعه موردی استان هرمزگان |
مختار ذاکر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
103 |
1251-PHTEZN |
صلاحیت حرفه ای معلمی |
محمد شفیق اسکی، مریم درخور، کوثر حق جو حقیقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
104 |
1239-PHTEZN |
صلاحیت های حرفه ای لازم برای کارورزان آموزش الهیات شهر مشهد |
شکیبا اسداللهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
105 |
1528-PHTEZN |
صلاحیت های حرفه ای معلمان با تاکید برمعلمان مصلح ایران مطالعه موردی:تربیت یافتگی معلم معاصر کرمانی عطا احمدی |
مهلا شجاعی، مراد یاری دهنوی، سید حمید رضا علوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
106 |
1497-PHTEZN |
صلاحیت های حرفه ای معلمان (دانشی-بینشی، منشی-اخلاقی و عملی-مهارتی) |
بهناز حمیدی، مهین کیخانژاد، زهرا قهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
107 |
1420-PHTEZN |
صلاحیتهای حرفهای معلمان در محیط آموزش مجازی |
فرامرز محمدی پویا، اعظم رضایی کرامت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
108 |
1444-PHTEZN (R1) |
صلاحیت های حرفه ای معلمی(دانشی-بینشی، منشی- اخلاقی و عملی- مهارتی) |
زهرا اشکوری، زینب حسنوند، سارا علیرضایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
109 |
1441-PHTEZN |
ضرورت توجه به مبانی فلسفی، ارزش شناختی و زیبایی شناختی ادبیات در آموزش آن |
اختیار بخشی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
110 |
1536-PHTEZN |
طراحی مدل بهینه ویژگی های معلم رهبر در مدارس با رویکرد فازی |
جواد کیهان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
111 |
1232-PHTEZN |
عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن |
انسیه مهماندوست خواجه داد، فاطمه زهرا کیخا، ستاره ستوده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
112 |
1160-PHTEZN |
عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن* |
فریده عباسیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
113 |
1425-PHTEZN |
فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی بر تحول آفرینی معلم و دانش آموز |
حسین خان احمدی، امیر پورشاهرودی، احمد خان احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
114 |
1211-PHTEZN |
فلسفه آموزش هنر در تربیت معلم: تحقق تربیت تمام ساحتی در دانشآموزان ابتدایی |
انسی کرامتی، رؤیا عرب قاسم آبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
115 |
1074-PHTEZN (R1) |
فلسفه آموزش ویژه: ابعاد، اهداف و شایستگیهای مورد انتظار در برنامه درسی رشته آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه |
سیده سمیه جلیل آبکنار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
116 |
1493-PHTEZN |
(فلسفه تربیت معلم از منظر سقراط، کانت و ملاصدرا) |
معصومه هروی، مرتضی مزگی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
117 |
1328-PHTEZN |
فلسفه تعلیم و تربیت صدرایی و محتوای آن در تربیت معلم |
اعظم سادات پیش بین |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
118 |
1223-PHTEZN (R1) |
فلسفه ریاضیات و پیامدهای آن بر برنامه درسی ریاضی |
امین بادیه پیمای جهرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
119 |
1272-PHTEZN |
فلسفه ریاضی و نقش آن در آموزش ریاضی |
مریم پناهی زاده، محمدحسن میرزامحمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
120 |
1472-PHTEZN |
فلسفه فناوری و نقش آن در تعلیم و تربیت علمی و فناورانه، مطالعه موردی رساله صناعیه میرفندرسکی |
غلامرضا ابراهیمی مقدم، نرگس موحدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
121 |
1154-PHTEZN |
فلسفه هوش مصنوعی در تحولات آینده تربیت معلم |
سمیرا صابری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
122 |
1333-PHTEZN |
فلسفه هوش مصنوعی و تحولات آینده دربرنامه درسی تربیت معلم |
طیبه تجری، فاطمه دهقان، وانیا رویانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
123 |
1416-PHTEZN |
فلسفه هوش مصنوعی و جایگاه آن در آینده تربیت معلم |
رضا اصغری خافتری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
124 |
1562-PHTEZN |
فلسفۀ زبان و واسازی تقابل گفتار و نوشتار در نظام تربیت معلم ایران |
حسین قاسم پورمقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
125 |
1209-PHTEZN |
کاربرد اصول فلسفی هنر در بهبود فرآیند یادگیری ادبیات فارسی در سطح ابتدایی |
محمد علی دولت خواهی، رضا دانایی فر، معصومه رحمانی فر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
126 |
1470-PHTEZN |
کاربرد غیر ریاضیاتی(فلسفی) آموزش ریاضی |
رسول اسکندری، مجتبی پورکریمی هاوشکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
127 |
1120-PHTEZN |
کاربرد هوش مصنوعی در تربیت معلم |
محمدمهدی نامی، مهرداد دشتی لاهیجانی، الهه شکرالله بابایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
128 |
1355-PHTEZN (R1) |
کاربرد هوش مصنوعی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس |
سمانه جلیلی، حسین افلاکی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
129 |
1464-PHTEZN (R1) |
کیفیت درس فلسفه تعلیم و تربیت در نگاه و تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان(پژوهشی آمیخته) |
حبیب الله نادری، مراد یاری دهنوی، حمید بلوچی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
130 |
1173-PHTEZN (R1) |
گذر زمانی از تربیت معلم ایران یک بررسی فلسفی_تاریخی |
محمد شفیق، فاطمه پورمند، سیده مینا علیجان زاده زعفرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
131 |
1068-PHTEZN |
ماهیت، چیستی و چگونگی چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت |
هاجر سواری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
132 |
1435-PHTEZN |
ماهیت هوش مصنوعی و نقش آن در تربیت معلمان |
مولود سعوه، حمید احمدی هدایت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
133 |
1518-PHTEZN |
مبانی فلسفی علوم تجربی طبیعی و نقش آن در آموزش درس علوم |
غلامرضا ابراهیمی مقدم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
134 |
1255-PHTEZN |
مبانی فلسفی و نظری دیدگاه شناخت گرایی در یادگیری و بررسی پیامدهای آن برای کلاس درس |
معصومه بهاری جویباری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
135 |
1547-PHTEZN |
مدلی برای اصلاحات آموزشی با معلمان تحولخواه |
افضل السادات حسینی، زینب ابوفاضلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
136 |
1142-PHTEZN (R1) |
مطالعه تطبیقی شرایط جذب، انتخاب و توانمندسازی معلمان در ایران و ژاپن |
افسانه اکبری، فاخته ماهینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
137 |
1086-PHTEZN |
مطالعۀ نقش و جایگاه معلم در تحقق عدالت آموزشی در محیطهای یاددهی-یادگیری |
عهدیه اسدپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
138 |
1440-PHTEZN |
معلم تراز قرآن کریم: بررسی نقش معلمان اخلاقمدار در تربیت نسل صالح |
راضیه سادات سیدخراسانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
139 |
1354-PHTEZN |
معلم در تراز قرآن کریم: بررسی نقش معلمان اخلاقمدار در تربیت نسل صالح |
راضیه سادات سیدخراسانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
140 |
1024-PHTEZN |
معلم در تراز نهج البلاغه: ویژگیهای لازمِ معلم در تربیت معلم مطابق نهج البلاغه |
سیدرضا بلاغت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
141 |
1436-PHTEZN |
معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و مقایسه آن با معلم در مکاتب فلسفی دیگر |
مریم نصراصفهانی، مینا نصراصفهانی، حسین ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
142 |
1432-PHTEZN |
مفهومپردازی مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: پدیدارشناسی |
سعید رومانی، مرضیه کرنوکر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
143 |
1560-PHTEZN |
مفهوم شناسی جایگاه نظریه های تربیتی در تربیت معلم |
ابوسعید داورپناه، سجاد سالارنیک |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
144 |
1509-PHTEZN |
ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش |
سید امیر قاسم تبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
145 |
1256-PHTEZN |
موانع خلاقیت معلم در اندیشه های پساساختارگرایانه ژیل دلوز با نظر به چالشهای فراروی نظام تربیتی ایران |
علی ایمان زاده، مریم مرندی حیدرلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
146 |
1138-PHTEZN |
موانع و راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تربیت معلم |
رضا صابری، فاطمه خواجه حسنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
147 |
1574-PHTEZN |
مولفه های تدریس موثر و کارآمد از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دشتی |
زهرا حیاتی، فاخته ماهینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
148 |
1477-PHTEZN |
مولفه های صلاحیت حرفه ای معلم تراز انقلاب با تاکید بر ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت و ارزیابی آن در نگاه مقام معظم رهبری |
محسن فتاحی اردکانی، سید محمد طاها میرشمسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
149 |
1274-PHTEZN |
نظام آموزشی ایران و ژاپن در دوران کنونی |
راحله میرآخورلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
150 |
1100-PHTEZN |
نقش تعاملات مثبت و پیامدهای آن در برنامه درسی پنهان کارورزی بر صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان کارورز |
مهران عزیزی محمودآباد، پردیس میرزایی، فاطمه رازبانیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
151 |
1446-PHTEZN |
نقش دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش و تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی |
افسانه مرزیه، سجاد سالارنیک، سید مبین سجادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
152 |
1405-PHTEZN |
نقش رشته و مدرک تحصیلی در تدوین فلسفه تربیتی معلمان دوره ابتدایی |
حمید جعفریان یسار، فرزانه جعفریانی یسار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
153 |
1422-PHTEZN |
نقش فضایمجازی در پیشبینی هویتاجتماعی معلمان ناحیهیک آموزش و پروش شهر زنجان |
حسین حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
154 |
1461-PHTEZN |
نقش فلسفه در تربیت معلم: ضرورت، چالش ها و چشم انداز ها |
زهرا نجاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
155 |
1415-PHTEZN |
نقش فلسفه ذهن بر رابطه معلم و فراگیران- |
ابوسعید داورپناه، سجاد سالارنیک، سید مبین سجادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
156 |
1163-PHTEZN |
نقش معلم در اجرای تربیت تمام ساحتی |
مهسا نجفی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
157 |
1368-PHTEZN |
نقش معلم در تحقق عدالت آموزشی |
مینا محمدی هرگلان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
158 |
1107-PHTEZN |
نقش معلم در کاهش مشکلات زبان آموزی مورد پژوهانه: معلم عربی |
پوران رضائی چوشلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
159 |
1387-PHTEZN |
نقش هوش مصنوعی در آموزش درس علوم تجربی دوره ابتدایی |
هانیه چگنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
160 |
1164-PHTEZN |
نقش هوش مصنوعی در رشد حرفه ای معلمان |
محمود درستی، گلنسا عاشوری، نسترن قلیزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
161 |
1558-PHTEZN |
هوش مصنوعی در امر آموزش وتربیت معلم |
بهشته صفرپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
162 |
1171-PHTEZN |
هویت معلم و تاثیر آن برآموزش و یادگیری |
محمد شفیق، فاطمه پورمند، هانیه شیبانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
163 |
1195-PHTEZN |
واکاوی « صلاحیتهای حرفهای معلمی» در مدارس نظامیه |
صفورا صیرفیان پور، محمد حسین حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
164 |
1570-PHTEZN |
واکاوی چیستی، امکان و شیوه آموزش فلسفه به کودکان |
حسین شمس، حسین عباسی، معصومه افشار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
165 |
1559-PHTEZN |
واکاوی رویکردهای فلسفی تربیت معلم و معرفی رویکرد تلفیقی سه وجهی برای نظام تربیت معلم ایران |
بابک شمشیری، بابک شمشیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
166 |
1553-PHTEZN |
واکاوی عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن |
سینا ترکاشوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
167 |
1433-PHTEZN |
واکاوی فلسفی منافع ملی در حقوق اساسی با تأکید بر نظام تعلیم و تربیت |
حمید جعفریان یسار، محمدعلی زارعی، محمد پناهی پاکیزه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
168 |
1500-PHTEZN |
واکاوی مبانی فلسفی پشتیبان برنامه درسی الکترونیکی آموزش عالی |
فرامرز محمدی پویا، سعید شریفی رهنمو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
169 |
1504-PHTEZN |
واکاوی مفاهیم فنآوری، هوشمصنوعی و رسانههای آموزشی در توسعة عدالت آموزشی |
فاطمه رنجبرکهن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
170 |
1573-PHTEZN |
واکاوی مواجهه فلسفی معلم و دانش آموز با رایانه در آموزش مجازی |
حمید احمدی هدایت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
171 |
1571-PHTEZN |
واکاوی و تأملی بر فلسفه تربیت معلم |
علی صحبت لو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
172 |
1033-PHTEZN |
واکاوی ویژگی های عصرپساپست مدرنیسم به منظور ارائه دلالت های آن بر فرایند تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان |
مصظفی زباندان، اکبر پناهی درچه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
173 |
1578-PHTEZN |
وجه آینه ای روایت و بکارگیری آن در تجربه «دیگری» در رابطه تربیتی: طرحی برای تربیت همدلانه معلم |
نرگس سجادیه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |