کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1400-PHTEZN (R1) آسیب‌شناسی کارورزی 1 (با درنگ بر اهداف و کاربردها) ناهید دهقانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1304-PHTEZN (R1) آموزش از دریچة نو نیلوفر انصاری، نرگس کوسیایی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1481-PHTEZN آموزش زبان فارسی (روش ها، نقش ها، تعاریف) در نظام تربیت معلّم پرویز شیبانی، سیدمصطفی حسینی آزاد، سیدمهران اشرف منصوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1519-PHTEZN (R1) آموزش فلسفه بر اساس اخلاق تدریس در دوره ابتدایی سودا نادری، سوین موسوی اصل پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1259-PHTEZN ابزار ارزشیابی تحصیلی مبتنی بر هوش مصنوعی: چالش ها و راهبردها محمدمهدی نامی، ابراهیم اصابت طبری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1030-PHTEZN ارائه الگوی سواد تربیتی معلمان جهت مدیریت مطلوب کلاس درس با رویکرد تحلیل محتوا مژگان محمدی نایینی، پریسا دهقان نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1364-PHTEZN ارائه مدل حکمرانی نظام تربیت‌معلم (یک مطالعه فراترکیب) مهسا عزیزی، سید حسین موسوی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1345-PHTEZN ارائه مفهوم پردازی جدید از ماهیت تدریس و توسعه حرفه ای معلمان مبتنی بر اندیشه ژیل دلوز در باب ماهیت تجربه یادگیری فهیمه گندمی حسناوردی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1507-PHTEZN ارائۀ محتوایی برای آموزش معلمان علوم براساس رویکرد هرمنوتیکی ماری هسه سعیده باقری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1567-PHTEZN از هنر سرگردان به سوی هنر اجتماعی و تحول‌آفرین: چشم‌انداز تربیت هنری معلمان با نظر به فلسفه تربیتی ماکسین گرینی صادق کشاورزیان، خسرو باقری، محمود مهرمحمدی، نرگس سجادیه، افسانه عبدلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1330-PHTEZN انسان مشکّک؛ نگرشی صدرایی بر انسان‌شناسی و استلزامات تربیتی آن احسان احمدی خاوه، محمدرضا سرمدی، علی علم الهدا، مهدی محمودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1222-PHTEZN بازکاوی مولفه های هویت معلمی از دیدگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان(یک پژوهش کیفی) معصومه محمدآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1429-PHTEZN باورهای معرفت شناختی در کلاس درس علی اقبالی، حسین واحدی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
14 1449-PHTEZN بایسته‌های آموزش هنر به معلمان از منظر فلسفه تعلیم و تربیت راحله نوری ازندریانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
15 1437-PHTEZN بایسته های تربیت اسلامی بر اساس مبانی انسان شناسی شهید مطهری ومبانی نظری سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت با رویکرد معرفت تفکرمحور زهره تقوی، سعیده باطنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
16 1551-PHTEZN بایسته های ضروری در تربیت معلمان به منظور تحقق عدالت اجتماعی بهبود یاری قلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1514-PHTEZN بررسی «هویت معلمی» بر اساس مفهوم «علم» در حکمت متعالیه الهه زارع، سمیه اجلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
18 1457-PHTEZN بررسی آموزش و پرورش انسانگرایانه و مبانی فلسفی آن سعیده اکبری نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1311-PHTEZN بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و صلاحیت حرفه‌ای دانشجو معلمان صغری استوار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1411-PHTEZN بررسی الگوی «تعلیم و تربیت انتقادی» برای تربیت معلم با تاکید بر آرای هنری ژیرو حمداله محمدی، حسین کریمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
21 1034-PHTEZN بررسی اهمیت و چگونگی عدالت آموزشی در تعلیم و تربیت فاطمه قنبری، فاطمه ناظمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1102-PHTEZN بررسی اهمیت و نقش صبر در حیطه شغل معلمی مهدی نوری، حسن محمدی، مهدی بهرامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1280-PHTEZN بررسی تاثیر فضای آموزش مدرسه بر خوش بینی تحصیلی و کاهش بی میلی تحصیلی دانش آموزان سمانه خان احمدی، زهرا نقی لو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1385-PHTEZN بررسی تحلیلی تاثیر فلسفه ریاضی بر روش های آموزش و یادگیری ریاضی فاطمه نوروزی دارانی، زهرا مسیبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
25 1353-PHTEZN بررسی تحولات، فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در آموزش سید صابر واحدی، نسرین نوذری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1395-PHTEZN بررسی تطبیقی برنامه تربیت معلم در نظام‌های آموزش و پرورش سنگاپور، فنلاند و ایران معصومه رمضانی، فاطمه صباحی، مهتاب سنجری بنستانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
27 1029-PHTEZN بررسی تطبیقی دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای در کشورهای آلمان، فنلاند، فرانسه و ایران مرتضی مرادی دولیسکانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
28 1535-PHTEZN بررسی تطبیقی فلسفه تربیت معلم در ایران و فرانسه محمد صادقی، محمدحسن میرزامحمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
29 1548-PHTEZN بررسی تغییر رویکرد کتاب های علوم تجربی و ارتباط آن با روش شناسی فلسفه علوم طبیعی فاطمه امیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1258-PHTEZN بررسی جایگاه پژوهش در تربیت معلم آینده فاطمه مصلح چوکامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
31 1041-PHTEZN (R1) بررسی چالش ها و فرصتهای تربیت معلم تراز در فلسفه تربیتی جمهوری اسلامی ایران ‌با نظریه پخش رضا دادگر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1124-PHTEZN بررسی رابطه صلاحیت حرفه ای معلم با کارآمدی شغلی و تاب آوری شغلی معلمان شهر شیراز سعیده قصیری، حسین افلاکی فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1530-PHTEZN بررسی رابطه نظریه و عمل با تکیه بر رویکرد سازنده گرایی به منظور آموزش معلمان صدیقه کریمی فرد، افضل السادات حسینی دهشیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
34 1426-PHTEZN بررسی راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در جهت اهداف آموزش فلسفه به کودکان؛ تجربه ای از اثربخشی سه راهکار آموزشی سمانه شفیعی، روح اله مظفری پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1253-PHTEZN بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ایل ناز زنجانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1170-PHTEZN بررسی صلاحیت های حرفه ای معلمی (دانشی-بینشی،منشی-اخلاقی و عملی -مهارتی) در ترسیم چشم انداز مطلوب در تربیت معلم حدیثه سادات میرهادی، زهره اسمعیلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
37 1128-PHTEZN بررسی فلسفه هوش مصنوعی و تحولات آینده ی تربیت معلم در نظام آموزش و پرورش علیرضا کوتی، مریم خدادادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1118-PHTEZN (R1) بررسی کارآمدی نظام آموزشی ایران در زمینه عدالت آموزشی فاطمه صانعی، مریم انصاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1151-PHTEZN بررسی مزایا و معایب هوش مصنوعی در آموزش و پرورش سهیلا علوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1445-PHTEZN بررسی میزان تناسب محتوای کتب دوره ابتدایی با معیارهای آموزش فلسفه به کودکان ازدیدگاه معلمان ابتدایی حسنعلی رجبی، امیرحسین قهرمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1308-PHTEZN بررسی نابرابری های اجتماعی و تأثیر آن در مسائل روزمره زندگی فاطمه کاظمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1220-PHTEZN بررسی نقش اخلاق و صلاحیت حرفه ای معلمان در سند تحول بنیادین صدیقه قنبری زاده، مرضیه قنبری زاده، راضیه قنبری زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1133-PHTEZN بررسی نقش پژوهش دربرنامه درسی آموزش ابتدایی تربیت معلم؛چالش ها و راهکارها محمود رضائی اترآباد، مریم دارابی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
44 1212-PHTEZN (R1) بررسی نقش خودکار آمدی در رابطه با ویژگی های شخصیتی با شایستگی های حرفه ای معلمان صابره یارمحمدی، آسیه رئیسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
45 1458-PHTEZN بررسی نقش فلسفه برای کودکان در توسعه حرفه ای معلمان هما ایمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
46 1144-PHTEZN بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی معلم در رابطه ی بین هوش موفق و انگیزش شغلی معلمان کمال ویسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1032-PHTEZN بررسی ونقد مشکلات آموزش زبان عربی در کتاب زبان قرآن (3) پایة دوازدهم متوسطه در پرتو نظریه یادگیری تعاملی علی خالقی، سیده کبری مظفری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
48 1363-PHTEZN برنامه درسی و بنیادهای معرفت شناختی در مکاتب فلسفی سعید داداش زاده، مجید داداش زاده، رقیه حسنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
49 1552-PHTEZN پارادایم معرفت‏شناختی حقیقت‏گرا: مبنای فلسفی سیاست‏گذاری در «تربیت معلم» ایران (تبیین و نقد) مریم نادری، سید مهدی سجادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
50 1451-PHTEZN (R1) پدیدارشناسی تاثیر درس فلسفه تعلیم و تربیت بر تفکر فلسفی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کرمان mohadese borhani nejad پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1235-PHTEZN پدیدارشناسی مزایا و معایب بومی و غیر بومی گزینی معلمان در آموزش و پرورش زهرا عبدی، کمال نصرتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
52 1408-PHTEZN پیش‌بینی سبک‌های رهبری مدیران دوره ابتدایی بر اساس ذهنیت فلسفی حمید جعفریان یسار، علی‌اصغر سام‌دلیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1073-PHTEZN تأثیر انواع فعالیت معلمان در فضای مجازی در تربیت اخلاقی دانش‌آموزان محمد حسین قنداق سازان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1459-PHTEZN تأثیر هوش مصنوعی در تحولات آینده تدریس تربیت بدنی و هنر مبینا بابائی، مریم اصفهانی، فاطمه محمدخانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
55 1399-PHTEZN تأمّلی بر لزوم کاربست رویکرد آموزش پژوهش‌محور در دانشگاه فرهنگیان فاطمه ابوالی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1367-PHTEZN تاثیر فلسفه برای کودکان در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی فاطمه فضلعلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
57 1523-PHTEZN تاثیر فلسفه ریاضی از دیدگاه‌ معلمان در آموزش ریاضی فاطمه راعی، رقیه حسنی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
58 1264-PHTEZN تاثیر میزان سواد تربیتی معلم در رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان مهدی نوری، مهدی بهرامی، حسن محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
59 1439-PHTEZN تاثیر هوش مصنوعی بر نقش معلمان و ماهیت یادگیری در آینده سید علیرضا هوشی السادات، یونس امیراحمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
60 1059-PHTEZN تبیین اهمیت جایگاه «آگاهی» در فلسفه‌ی تربیت معلم (دانش‌آموز بودن چه کیفیتی دارد)؟ حبیب کارکُن بیرق پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
61 1361-PHTEZN تبیین جایگاه مربی در کاربست مشاوره فلسفی و آثار تربیتی صفایی حائری انسیه محمدی، فهیمه خوشخو، طاهره جاویدی کلاته پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
62 1561-PHTEZN تبیین چیستی فلسفه تربیتی شخصی معلمان: مرور نظامند رضوان محمدی، بابک شمشیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
63 1079-PHTEZN (R1) تبیین دانش معلمان در راهبردهای یاددهی-یادگیری مرضیه جمالی، پروانه مهرجو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1269-PHTEZN تبیین فضایل اخلاقی و دینی از دیدگاه ناصر خسرو قبادیانی زهره منصوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
65 1360-PHTEZN تبیین ماهیت فلسفه تدریس و فلسفه یادگیری به عنوان دو رکن کلیدی فرایند آموزش و پرورش محدثه نیک طالع، مسلم حسینی قلعه نو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1265-PHTEZN تبیین مفهوم برنامه درسی مولکولی و مولاری در بازاندیشی نقش معلم در نظام تربیتی مریم مرندی حیدرلو، علی ایمان زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
67 1576-PHTEZN تبیین مفهوم عاملیت در دوران کودکی و اشارات تربیتی آن برای مربیان کودکستانها معصومه کیانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
68 1579-PHTEZN تبیینی فلسفی از فرآیند تربیت معلم و خصوصیات آن با رویکرد اسلامی وایرانی علیرضا صادق زاده قمصری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
69 1407-PHTEZN تجارب اساتید دانشگاه فرهنگیان از چشم اندازها و چالش های فلسفی پیش رو در تربیت معلم: یک پژوهش کیفی فاطمه مردان اربط پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
70 1346-PHTEZN تحلیل انتقادی مطالعات انجام شده دربارة چیستی هویت معلمان و چگونگی شکل‌گیری آن مهدی تنده، علیرضا صادق زاده قمصری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
71 1119-PHTEZN (R1) تحلیل دیدگاه فلسفی معلمان نسبت به عناصر برنامه درسی اشرف میرحیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
72 1483-PHTEZN تحلیل مشکلات زبان آموزان در آموزش مجازی:نظریه ارزش-کنترل هیجانات پیشرفت در فلسفه آموزش زبان جمیله راحمی، اعظم منصوری نیک پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
73 1114-PHTEZN تحلیل و بررسی مبانی فلسفی و تربیتی دوره قاجار وحیدرضا ایرانمنش، سارا اسدپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
74 1575-PHTEZN تحول در بنیا‌ن‌های تربیت معلم در ایران در دهه های 3013 و 40 13شمسی شهین ایروانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
75 1572-PHTEZN تربیت معلمان برای محیط آموزشی نامتعین محمود تلخابی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
76 1545-PHTEZN (R1) تربیت معلم تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منیره سهرابی، اقدس پارسا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
77 1268-PHTEZN تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان به چه معنا است؟ بیژن بابائی، علی دربر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
78 1434-PHTEZN (R1) تربیت معلم در فضای «پساانتقادی»؛ بررسی نظریات پساانتقادی فیلیپ وکسلر به عنوان فلسفه زیربنایی تربیت معلم حمداله محمدی، روح الله مظفری پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
79 1343-PHTEZN (R2) ترغیب معلمان به استفاده از رویکرد داستان‌گویی در کلاس مجتبی تجری، سمیه صاحبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
80 1036-PHTEZN تعلیم و تربیت در مکتب عملگرایی زکیه سالاری سلاجقه، خداداد سالاری سلاجقه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
81 1020-PHTEZN تکنیک های مدیریت کلاس درس: موردی از معلمان ایرانی زبان انگلیسی زهرا طالبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
82 1421-PHTEZN (R1) توجه به هویت در دیدگاه امام خمینی(ره) و کتاب روش آموزش مطالعات اجتماعی؛ شباهت‌ها و تفاوت‌ها حسین احمدی، فرزانه اله ویردی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1568-PHTEZN جامعۀ نابرابر و منزلت‌زدایی از معلم حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1442-PHTEZN جایگاه درس فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی کتایون حمیدی زاده، مریم امیر آبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
85 1512-PHTEZN جایگاه رسانه‌های آموزشی در رویکرد فلسفی پراگماتیسم حدیثه رحیمی، زهرا ابوالحسنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
86 1370-PHTEZN چالش های امروزی معلمان برای برنامه درسی تعلیم و تربیت اسلامی هاجر سواری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
87 1043-PHTEZN چالش‌های فلسفی در تربیت دینی اباذر کافی موسوی، مهدیه کشانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
88 1221-PHTEZN چیستی معلم شایسته بر اساس منابع اسلامی سهیل رجبی، هادی شهبازی، متین ضرغامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
89 1245-PHTEZN ]چیستی هویت معلمی محمد شفیق، مونا فلاح ورکی، فاطمه نیک بخت زرخونی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
90 1498-PHTEZN (R3) چیستی هویت معلمی ، ارتقا و تغییر در نظام آموزشی حمید رضا جملو، میرمجید محمدی فومنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
91 1564-PHTEZN .درامدی بر هوش مصنوعی در نظام تعلیم و تربیت زهرا حسن زاده، مریم انصاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
92 1474-PHTEZN درامدی بر هوش مصنوعی در نظام تعلیم و تربیت زهرا حسن زاده، مریم انصاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
93 1480-PHTEZN دیالکتیک «ارزشیابی قوی» و «به‌رسمیت‌شناختن» در اندیشه چارلز تیلور و دلالت‌های آن در شکل‌دهی به هویت معلم ایرانی مصطفی مرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
94 1319-PHTEZN رابطه بین فلسفه فناوری و تربیت فناورانه الناز عارفی فر، محسن ایمانی نائینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
95 1295-PHTEZN رابطه بین مهارت کلامی با موفقیت شغلی و خلاقیت دانشجو معلمان ali monsef پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
96 1296-PHTEZN روایت‌پژوهی موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة جوادالأئمة ناحیة (2) استان قم معصومه عامری، محدثه عبدی خاوه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
97 1352-PHTEZN روایتی از خاطرات دوران دانش آموزی دانشجو معلمان مینا مرادی حبیب آبادی، منیره مصلحی، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
98 1391-PHTEZN روایتی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان تربیت معلم توانمند مولود قادریان، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
99 1491-PHTEZN روایتی از موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة شهید هندویان استان قم معصومه عامری، حسن رحیمی، نرگس شیروانی شاه عنایتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
100 1178-PHTEZN روش‌های ادارۀ کلاس درس معلمان در گلستان سعدی فائقه عبدالهیان بلوچی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
101 1524-PHTEZN رویکردهای مکتب های فلسفی آموزش ریاضی و اثرگذاری آن در حل مسائل نیلوفر صدیقی، حمید فیاضی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
102 1365-PHTEZN شناسایی دلایل اوج‌گیری و افول نظام تربیت‌معلم در بستر تاریخی: مطالعه موردی استان هرمزگان مختار ذاکر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
103 1251-PHTEZN صلاحیت حرفه ای معلمی محمد شفیق اسکی، مریم درخور، کوثر حق جو حقیقی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
104 1239-PHTEZN صلاحیت های حرفه ای لازم برای کارورزان آموزش الهیات شهر مشهد شکیبا اسداللهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
105 1528-PHTEZN صلاحیت های حرفه ای معلمان با تاکید برمعلمان مصلح ایران مطالعه موردی:تربیت یافتگی معلم معاصر کرمانی عطا احمدی مهلا شجاعی، مراد یاری دهنوی، سید حمید رضا علوی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
106 1497-PHTEZN صلاحیت های حرفه ای معلمان (دانشی-بینشی، منشی-اخلاقی و عملی-مهارتی) بهناز حمیدی، مهین کیخانژاد، زهرا قهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
107 1420-PHTEZN صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در محیط آموزش مجازی فرامرز محمدی پویا، اعظم رضایی کرامت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
108 1444-PHTEZN (R1) صلاحیت های حرفه ای معلمی(دانشی-بینشی، منشی- اخلاقی و عملی- مهارتی) زهرا اشکوری، زینب حسنوند، سارا علیرضایی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
109 1441-PHTEZN ضرورت توجه به مبانی فلسفی، ارزش شناختی و زیبایی شناختی ادبیات در آموزش آن اختیار بخشی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
110 1536-PHTEZN طراحی مدل بهینه ویژگی های معلم رهبر در مدارس با رویکرد فازی جواد کیهان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
111 1232-PHTEZN عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن انسیه مهماندوست خواجه داد، فاطمه زهرا کیخا، ستاره ستوده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
112 1160-PHTEZN عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن* فریده عباسیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
113 1425-PHTEZN فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی بر تحول آفرینی معلم و دانش آموز حسین خان احمدی، امیر پورشاهرودی، احمد خان احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
114 1211-PHTEZN فلسفه آموزش هنر در تربیت معلم: تحقق تربیت تمام ساحتی در دانش‌آموزان ابتدایی انسی کرامتی، رؤیا عرب قاسم آبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
115 1074-PHTEZN (R1) فلسفه آموزش ویژه: ابعاد، اهداف و شایستگی‌های مورد انتظار در برنامه درسی رشته آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سیده سمیه جلیل آبکنار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
116 1493-PHTEZN (فلسفه تربیت معلم از منظر سقراط، کانت و ملاصدرا) معصومه هروی، مرتضی مزگی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
117 1328-PHTEZN فلسفه تعلیم و تربیت صدرایی و محتوای آن در تربیت معلم اعظم سادات پیش بین پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
118 1223-PHTEZN (R1) فلسفه ریاضیات و پیامدهای آن بر برنامه درسی ریاضی امین بادیه پیمای جهرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
119 1272-PHTEZN فلسفه ریاضی و نقش آن در آموزش ریاضی مریم پناهی زاده، محمدحسن میرزامحمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
120 1472-PHTEZN فلسفه فناوری و نقش آن در تعلیم و تربیت علمی و فناورانه، مطالعه موردی رساله صناعیه میرفندرسکی غلامرضا ابراهیمی مقدم، نرگس موحدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
121 1154-PHTEZN فلسفه هوش مصنوعی در تحولات آینده تربیت معلم سمیرا صابری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
122 1333-PHTEZN فلسفه هوش مصنوعی و تحولات آینده دربرنامه درسی تربیت معلم طیبه تجری، فاطمه دهقان، وانیا رویانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
123 1416-PHTEZN فلسفه هوش مصنوعی و جایگاه آن در آینده تربیت معلم رضا اصغری خافتری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
124 1562-PHTEZN فلسفۀ زبان و واسازی تقابل گفتار و نوشتار در نظام تربیت معلم ایران حسین قاسم پورمقدم پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
125 1209-PHTEZN کاربرد اصول فلسفی هنر در بهبود فرآیند یادگیری ادبیات فارسی در سطح ابتدایی محمد علی دولت خواهی، رضا دانایی فر، معصومه رحمانی فر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
126 1470-PHTEZN کاربرد غیر ریاضیاتی(فلسفی) آموزش ریاضی رسول اسکندری، مجتبی پورکریمی هاوشکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
127 1120-PHTEZN کاربرد هوش مصنوعی در تربیت معلم محمدمهدی نامی، مهرداد دشتی لاهیجانی، الهه شکرالله بابایی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
128 1355-PHTEZN (R1) کاربرد هوش مصنوعی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس سمانه جلیلی، حسین افلاکی فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
129 1464-PHTEZN (R1) کیفیت درس فلسفه تعلیم و تربیت در نگاه و تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان(پژوهشی آمیخته) حبیب الله نادری، مراد یاری دهنوی، حمید بلوچی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
130 1173-PHTEZN (R1) گذر زمانی از تربیت معلم ایران یک بررسی فلسفی_تاریخی محمد شفیق، فاطمه پورمند، سیده مینا علیجان زاده زعفرانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
131 1068-PHTEZN ماهیت، چیستی و چگونگی چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت هاجر سواری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
132 1435-PHTEZN ماهیت هوش مصنوعی و نقش آن در تربیت معلمان مولود سعوه، حمید احمدی هدایت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
133 1518-PHTEZN مبانی فلسفی علوم تجربی طبیعی و نقش آن در آموزش درس علوم غلامرضا ابراهیمی مقدم پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
134 1255-PHTEZN مبانی فلسفی و نظری دیدگاه شناخت گرایی در یادگیری و بررسی پیامدهای آن برای کلاس درس معصومه بهاری جویباری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
135 1547-PHTEZN مدلی برای اصلاحات آموزشی با معلمان تحول‌خواه افضل السادات حسینی، زینب ابوفاضلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
136 1142-PHTEZN (R1) مطالعه تطبیقی شرایط جذب، انتخاب و توانمندسازی معلمان در ایران و ژاپن افسانه اکبری، فاخته ماهینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
137 1086-PHTEZN مطالعۀ نقش و جایگاه معلم در تحقق عدالت آموزشی در محیط‌های یاددهی-یادگیری عهدیه اسدپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
138 1440-PHTEZN معلم تراز قرآن کریم: بررسی نقش معلمان اخلاق‌مدار در تربیت نسل صالح راضیه سادات سیدخراسانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
139 1354-PHTEZN معلم در تراز قرآن کریم: بررسی نقش معلمان اخلاق‌مدار در تربیت نسل صالح راضیه سادات سیدخراسانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
140 1024-PHTEZN معلم در تراز نهج البلاغه: ویژگی‌های لازمِ معلم در تربیت معلم مطابق نهج البلاغه سیدرضا بلاغت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
141 1436-PHTEZN معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و مقایسه آن با معلم در مکاتب فلسفی دیگر مریم نصراصفهانی، مینا نصراصفهانی، حسین ابراهیمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
142 1432-PHTEZN مفهوم‌پردازی مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: پدیدارشناسی سعید رومانی، مرضیه کرنوکر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
143 1560-PHTEZN مفهوم شناسی جایگاه نظریه های تربیتی در تربیت معلم ابوسعید داورپناه، سجاد سالارنیک پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
144 1509-PHTEZN ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش سید امیر قاسم تبار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
145 1256-PHTEZN موانع خلاقیت معلم در اندیشه های پساساختارگرایانه ژیل دلوز با نظر به چالشهای فراروی نظام تربیتی ایران علی ایمان زاده، مریم مرندی حیدرلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
146 1138-PHTEZN موانع و راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تربیت معلم رضا صابری، فاطمه خواجه حسنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
147 1574-PHTEZN مولفه های تدریس موثر و کارآمد از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهرستان دشتی زهرا حیاتی، فاخته ماهینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
148 1477-PHTEZN مولفه های صلاحیت حرفه ای معلم تراز انقلاب با تاکید بر ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت و ارزیابی آن در نگاه مقام معظم رهبری محسن فتاحی اردکانی، سید محمد طاها میرشمسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
149 1274-PHTEZN نظام آموزشی ایران و ژاپن در دوران کنونی راحله میرآخورلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
150 1100-PHTEZN نقش تعاملات مثبت و پیامدهای آن در برنامه درسی پنهان کارورزی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان کارورز مهران عزیزی محمودآباد، پردیس میرزایی، فاطمه رازبانیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
151 1446-PHTEZN نقش دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش و تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی افسانه مرزیه، سجاد سالارنیک، سید مبین سجادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
152 1405-PHTEZN نقش رشته و مدرک تحصیلی در تدوین فلسفه تربیتی معلمان دوره ابتدایی حمید جعفریان یسار، فرزانه جعفریانی یسار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
153 1422-PHTEZN نقش فضای‌مجازی در پیش‌بینی هویت‌اجتماعی معلمان ناحیه‌یک آموزش‌ و پروش شهر زنجان حسین حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
154 1461-PHTEZN نقش فلسفه در تربیت معلم: ضرورت، چالش ‌ها و چشم ‌انداز ها زهرا نجاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
155 1415-PHTEZN نقش فلسفه ذهن بر رابطه معلم و فراگیران- ابوسعید داورپناه، سجاد سالارنیک، سید مبین سجادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
156 1163-PHTEZN نقش معلم در اجرای تربیت تمام ساحتی مهسا نجفی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
157 1368-PHTEZN نقش معلم در تحقق عدالت آموزشی مینا محمدی هرگلان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
158 1107-PHTEZN نقش معلم در کاهش مشکلات زبان آموزی مورد پژوهانه: معلم عربی پوران رضائی چوشلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
159 1387-PHTEZN نقش هوش مصنوعی در آموزش درس علوم تجربی دوره ابتدایی هانیه چگنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
160 1164-PHTEZN نقش هوش مصنوعی در رشد حرفه ای معلمان محمود درستی، گل‌نسا عاشوری، نسترن قلیزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
161 1558-PHTEZN هوش مصنوعی در امر آموزش وتربیت معلم بهشته صفرپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
162 1171-PHTEZN هویت معلم و تاثیر آن برآموزش و یادگیری محمد شفیق، فاطمه پورمند، هانیه شیبانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
163 1195-PHTEZN واکاوی « صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمی» در مدارس نظامیه صفورا صیرفیان پور، محمد حسین حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
164 1570-PHTEZN واکاوی چیستی، امکان و شیوه آموزش فلسفه به کودکان حسین شمس، حسین عباسی، معصومه افشار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
165 1559-PHTEZN واکاوی رویکردهای فلسفی تربیت معلم و معرفی رویکرد تلفیقی سه وجهی برای نظام تربیت معلم ایران بابک شمشیری، بابک شمشیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
166 1553-PHTEZN واکاوی عدالت آموزشی و نقش معلم و تربیت معلم در آن سینا ترکاشوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
167 1433-PHTEZN واکاوی فلسفی منافع ملی در حقوق اساسی با تأکید بر نظام تعلیم و تربیت حمید جعفریان یسار، محمدعلی زارعی، محمد پناهی پاکیزه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
168 1500-PHTEZN واکاوی مبانی فلسفی پشتیبان برنامه درسی الکترونیکی آموزش عالی فرامرز محمدی پویا، سعید شریفی رهنمو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
169 1504-PHTEZN واکاوی مفاهیم فن‌آوری، هوش‌مصنوعی و رسانه‌های آموزشی در توسعة عدالت آموزشی فاطمه رنجبرکهن پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
170 1573-PHTEZN واکاوی مواجهه فلسفی معلم و دانش آموز با رایانه در آموزش مجازی حمید احمدی هدایت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
171 1571-PHTEZN واکاوی و تأملی بر فلسفه تربیت معلم علی صحبت لو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
172 1033-PHTEZN واکاوی ویژگی های عصرپساپست مدرنیسم به منظور ارائه دلالت های آن بر فرایند تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان مصظفی زباندان، اکبر پناهی درچه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
173 1578-PHTEZN وجه آینه ای روایت و بکارگیری آن در تجربه «دیگری» در رابطه تربیتی: طرحی برای تربیت همدلانه معلم نرگس سجادیه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی